Hello there!
firstly I want to thank all fellow brazilians who helped Russia on the last congress elections.
Russia really [color=red]loves[/color] Brazil (especially me :P )
I hope you love us too
![]()
Hello there!
firstly I want to thank all fellow brazilians who helped Russia on the last congress elections.
Russia really [color=red]loves[/color] Brazil (especially me :P )
I hope you love us too
![]()
Of course I love Russia, I have my reasons.
Welcome here. 8) :-*
[size=1]Curriculum Vitae Presidente do Brasil 2x Ministro da Defesa 2x Ministro de Relações Exteriores 2 Congressista do Brasil (4x), Tailândia, África do Sul, Áustria e Paquistão
Welcome dear and cute girl.
I hope we can work together![]()
.03x Presidente do eBrasil |.02x Presidente [PDB] |.01 MOFA |.01 MDC |. Fundador da Terra
.26x Ministro da Fazenda do eBrasil | .02x Conselheiro do Estado Maior Brasileiro na área econômica.
|.Terceiro Imperador do Brasil |.Arquiduque do Norte do Brasil
=***
Russia will be attacked soon by evil USA and Uncle Scrabman (who wrote an awesome book "Complete guide: how to be a stupid 40 years old motherf*cker").
So dear brazilians! come to Russia! fight for our poor Motherland.
Peace. 'n love.
Hey, I like Russian...
[color=blue]English version[/color]
Greetings! I'm a new eRussian ambassador in eBrazil. Glad to be here and promise to do my best for cooperation between brazilians and russians.
Please, if you have any question - I answer willingly (if I can)
http://www.erepublik.com/ru/newspaper/wise-world-234698/1"]My newspaper is here[/url].
I subscribed to that topic not to miss messages.
Hope to be in eBrazil as long as I can (hope I will not be retired after next president election). Besides, I hope to learn Portuguese, so I don't want to give up from post of russian ambassador in Brasil.
Eu amo o eBrasil!
Abraços !
====
[color=green]Versão português[/color] google-translator (sinto muito)
Saudações! Eu sou um embaixador eRussian novo eBrasil. Fico feliz em estar aqui e prometo fazer o meu melhor para a cooperação entre brasileiros e russos.
Por favor, se você tem qualquer pergunta - eu respondo de boa vontade (se eu posso)
http://www.erepublik.com/ru/newspaper/wise-world-234698/1"]Meu jornal está aqui.[/url]
Assinei a esse tópico para não perder as mensagens.
Esperança para a eBrasil enquanto eu puder (espero não ser reformados após a eleição de novo presidente). Além disso, espero aprender Português, por isso eu não quero desistir do cargo de embaixador russo no Brasil.
Dear green4x,
Welcome to Brazil! We've talked in the erepublik, not?
Well, do not hesitate to ask any doubt.
Best regards,
Ryan Cullen
MoFA of Brazil